Cum functioneaza?

» Home » Despre noi » Cum functioneaza?

Ce este copyadvice.ro?

Este singurul serviciul online destinat verificarii materialelor publicitare in toate etapele dezvoltarii acestora. Platforma online asigura un acces rapid la consultantii nostri si un raspuns in maxim 48 de ore. Obiectivul nostru este sa analizam materialele publicitare transmise in raport cu reglementarile legale aplicabile, conditiile de protectie a consumatorilor, proprietatea intelectuala si riscurile ce pot fi prevazute in mod rezonabil.

 

Ce putem evalua?
Spoturi si comunicari comerciale prin TV si radio,
Materiale publicitare cu destinatia OOH (Out of Home) si indoor
Materiale publicitare cu destinatia internet
Promotii si regulamente de promotii
Pagini web
Ambalaje de produs
Etichete de produs
Marci, desene si modele
Comunicari comerciale/ PR generale
Contractul
Intre administratorul copyadvice.ro si client se incheie un contract prin mijloace electronice conform ..... Datorita acestui fapt, nu este necesara semnarea unui alt contract. Cu toate acestea, daca din ratiuni fiscale doriti un contract semnat in forma clasica, va rugam sa ne contactati la contact@copyadvice.ro. Aceasta ar putea intarzia insa timpul nostru de raspuns.
 
Odata cu uplod-ul materialelor prin interfata online, clientul este de acord cu termenii si conditiile de utilizare a site-ului si serviciilor copyadvice.ro. Va recomandam sa cititi cu atentie termenii si conditiile de utilizare, politica de confidentialitate si de evitare a conflictelor de interese precum si politicile noastre comerciale.

Raspunderea noastra este limitata in toate cazurile la o obligatie de diligenta.
Evaluarea

In functie de complexitate, materialele publicitare vor fi evaluate de 1 pana la 3 consultanti. Evaluarea va avea in vedere conditiile generale de publicitate din Romania, proprietatea intelectuala si conditiile specifice ale domeniul de activitate al societatii si al produsului/ serviciului. Scopul evaluarii este de a determina daca materialele publicitare respecta conditiile, sunt sigure pentru utilizare si ofera informatii clare.

Preturi

Pretul pentru Pachetul Basic este de 150 EUR+TVA pentru fiecare upload.
Pretul pentru Pachetul Premium este de 1000 EUR + TVA pentru 10 upload-uri.
Pretul pentru Pachetul Custom se stabileste in functie de solicitarile clientului. In aceasta categorie se includ servicii de abonament lunar sau pachete complexe de interogari.
Pretul pentru Cerere Urgenta este de 50% din valoarea serviciului principal. Aceasta taxa suplimentara reduce timpul de raspuns si se adauga peste pretul serviciului comandat. In cazul Pachetului Premium, procentul taxei se va aplica la valoarea per upload.
Pretul pentru Cursuri se stabileste de la caz la caz. Consultati pagina de cursuri pentru disponibilitate si preturi.

Raportul

Raportul de evaluare in forrma scurta va cuprinde concluziile noastre cu privire la materialele publicitare transmise, problemele punctuale identificate precum și sugestiile noastre de rezolvare a acestora. Sunt gratuite doua interogari ulterioare privind aceleasi materiale publicitare refacute dupa primirea raportului de evaluare.

La cerere, putem redacta si forma lunga a raportului de evaluare. Durata de redactare este de 72 ore de la solicitare.

Timpul de raspuns

Timpul de raspuns este de maxim 48 de ore in Pachetul Basic de Servicii si de maxim 36 de ore in Pachetul Premium de Servicii. Exista si posibilitatea activarii unei Cereri Urgente cu raspuns in maxim 24 de ore. Consultati si sectiunea de preturi pentru informatii suplimentare.